1st GA Mymommashop

1st GA Mymommashop already been closed. Syukur and many thanks for those who had joined this 1st GA by Mymommashop. InsyaAllah the winner will be announce soon. So stay tune korang :)

Monday 1 April 2013

Pilihan Breastpumps Murah :)


Salam semua,

Kenapa Mymommashop? Kerana di Mymommashop, kami menawarkan beberapa plan atau pakej mengikut pilihan customer Customer boleh memilih samaada inginkan pilihan breastpump yang datang dari authorised supplier in Malaysia, atau supplier dari US. Kat sini, I sharekan Perbezaan Breastpumps from Malaysia Supplier Vs US Supplier


1. Warranty
Warranty daripada supplier Malaysia lebih mudah diuruskan dan cepat kerana terdapatnya servis centre yang sememangnya disediakan untuk customer yang membeli breastpump daripada mereka. Tetapi jika beli brand yang sama tapi dari US, mereka akan kenakan sedikit charge.. bergantung kepada jenis kerosakan juga. selalunya chargenya agak tinggi sedikit berbanding breastpump yang sememangnya dibeli dari Malaysia.


2. Harga
Breastpumps from Malaysia supplier adalah lebih mahal daripada US Supplier

Terpulang kepada pilihan customer, kerana ada yang sanggup bayar sedikit mahal tetapi jika berlaku kerosakan atau any difficulties with their breastpump, they know where they should send to..

However, ibu2 juga mempunyai pilihan untuk membeli breastpump yang sama tetapi harga lebih murah dan sanggup menghadapi risiko jika berlaku sebarang kerosakan di kemudian hari.

Bukan tak boleh hantar breastpump tuh ke servis centre yang ada di Malaysia, cuma mungkin prosesnya mengambil masa yang agak lama dan juga perlu sediakan kos untuk bayaran servis atas kerosakan.. Saya selalu advise customer untuk readykan backup breastpump jika terjadinya any difficulties di masa depan :)

Tepuk dada tanya selera. Pilihan di tangan anda. Setiap orang ada hak untuk memilih kan :). Saya hanya membantu :) Kerana saya pernah melaluinya.

Niat saya hanya untuk membantu mommies yang mempunyai niat yang murni to breastfeed their babbies.

So, for those yang nak buat any custom pakej pun boleh nak buat installment pun boleh. Nak buat kutu pun boleh, tapi saya prefer you all readykan geng kutu :) so, lebih yakin sikit bila bersama geng sendiri kan :)..Jangan malu dan jangan segan jom pm / whatsapp saya di 0129180841 :)

Saya bantu anda, anda juga bantu saya..Sharing is Caring kan :)

No comments:

Post a Comment